marți

EaseUS Partition Master Home Edition


Eu sincer va spun ca am folosit acest program pentru a imi repara stick care dupa mai multe formatari succesive , pc  il recunostea dar cand incercam sa il deschid imi spunea ca este plin si imi zicea sa ii mai dau un fomat dar bineinteles nu mergea. Am descarcat acest program si mia salvat stick-ul il recomand.


Cu EaseUS Partition Master, organizarea spaţiului pe hard-disk se face rapid şi fără bătăi de cap. Aplicaţia îţi pune la dispoziţie o paletă de instrumente extrem de bogată cu ajutorul căreia creezi, ştergi, redimensionezi, desparţi sau uneşti partiţiile după bunul plac.

Pentru siguranţa datelor, este bine ca mai întâi de toate să vă faceţi un back-up, să copiaţi fişierele importante pe un suport extern, în special dacă nu aveţi experienţă în lucrul cu astfel de utilitare. De asemenea, dacă aveţi de gând să efectuaţi orice alte schimbări asupra partiţiilor, vă recomandăm să închideţi restul aplicaţiilor, mai cu seamă pe cele care presupun transfer de date, şi să lansaţi un utilitar pentru curăţarea fişierelor inutile de pe hard-disk.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu